اطلاعیه ها:
  • نفوذ فرهنگی حاصل عدم درونی شدن رفتارهاست.
  • هدف ملت ایران و انقلاب اسلامی ایجاد یک تمدن نوین اسلامی است.
  • وزیر آموزش و پرورش باید قدرت تعامل بالایی داشته باشد
  • اراده‌ای برای اجرای سند تحول بنیادین در دولت قبل نبود
آخرین مطالب
رابطه‌ی ساحت سیاسی-اجتماعی رابا برنامه درسی و رابطه‌ی آن دو مولفه را با مدیریت ورهبری آموزشی ومنابع انسانی در سند تحول بنیادین آموزش وپرورش باذکر مثال توضیح می‌دهیم.

رابطه‌ی ساحت سیاسی-اجتماعی رابا برنامه درسی و رابطه‌ی آن دو مولفه را با مدیریت ورهبری آموزشی ومنابع انسانی در سند تحول بنیادین آموزش وپرورش باذکر مثال توضیح می‌دهیم.

جمعه 24 اکتبر 2025 :: ساعت 12:54 ب.ظ

«باسمه تعالی»  موضوع بحث:«رابطه‌ی ساحت سیاسی-اجتماعی رابا برنامه درسی و رابطه‌ی آن دو مولفه رابامدیریت ورهبری آموزشی ومنابع انسانی در سند تحول بنیادین آموزش وبرورش باذکر مثال توضیح می‌دهیم. تدوین…

بررسی رابطه‌ی ساحت علمی- فناوری را با برنامه درسی وهردو آن را با منابع انسانی و تربیت معلم در سند تحول بنیادین آموزش وپرورش با ذکر مثال توضیح می دهیم

بررسی رابطه‌ی ساحت علمی- فناوری را با برنامه درسی وهردو آن را با منابع انسانی و تربیت معلم در سند تحول بنیادین آموزش وپرورش با ذکر مثال توضیح می دهیم

جمعه 24 اکتبر 2025 :: ساعت 12:09 ب.ظ

«باسمه تعالی»  موضوع بحث:«بررسی رابطه‌ی ساحت علمی- فناوری را با برنامه درسی وهردو آن را با منابع انسانی و تربیت معلم در سند تحول بنیادین آموزش وپرورش با ذکر مثال…

مولفه‌های مهمی که از نظر روان‌شناسی وجامعه شناسی در تربیت دینی کودکان ونوجوانان موثر هستند را به تفکیک مولفه ها توضیح می دهیم

مولفه‌های مهمی که از نظر روان‌شناسی وجامعه شناسی در تربیت دینی کودکان ونوجوانان موثر هستند را به تفکیک مولفه ها توضیح می دهیم

جمعه 24 اکتبر 2025 :: ساعت 05:55 ق.ظ

«باسمه تعالی»   مولفه‌های مهمی که از نظر روان‌شناسی وجامعه شناسی در تربیت دینی کودکان ونوجوانان موثر هستند را به تفکیک مولفه ها توضیح می دهیم. تدوین وتبیین:دکتر محمد بنائیان سفید…

بررسی رابطه‌ی ساحت حرفه ای،اقتصادی با برنامه درسی و رابطه ی آن دو مولفه با برنامه درسی درسند تحول آموزش وپرورش بطور عمودی و افقی را باذکر مثال توضیح می دهیم.

بررسی رابطه‌ی ساحت حرفه ای،اقتصادی با برنامه درسی و رابطه ی آن دو مولفه با برنامه درسی درسند تحول آموزش وپرورش بطور عمودی و افقی را باذکر مثال توضیح می دهیم.

جمعه 24 اکتبر 2025 :: ساعت 04:50 ق.ظ

«باسمه تعالی» موضوع بحث :بررسی رابطه‌ی ساحت حرفه ای،اقتصادی بابرنامه درسی ورابطه ی آن دو مولفه با برنامه درسی درسند تحول آموژش وپرورش بطور عمودی وافقی را باذکر مثال توضیح…

بررسی رابطه‌ی ساحت زیبایی شناختی وهنر را با زیر نظام برنامه درسی.ونیز ارتباط هردو مولفه را با تفکر وتعقل در سند تحول بنیادین آموزش وپرورش را به صورت عمودی و افقی باذکر مثال توضیح می‌دهیم

بررسی رابطه‌ی ساحت زیبایی شناختی وهنر را با زیر نظام برنامه درسی.ونیز ارتباط هردو مولفه را با تفکر وتعقل در سند تحول بنیادین آموزش وپرورش را به صورت عمودی و افقی باذکر مثال توضیح می‌دهیم

جمعه 24 اکتبر 2025 :: ساعت 04:10 ق.ظ

موضوع بحث:«بررسی رابطه‌ی ساحت زیبایی شناختی وهنر را با زیر نظام برنامه درسی.ونیز ارتباط هردو مولفه را با تفکر وتعقل در سند تحول بنیادین آموزش وبرورس را به صورت عمودی…

ساحت زیستی بدنی و رابطه آن با زیر نظام برنامه درسی و نیز رابطه آن دو با تعقل و تفکر با ذکر مثال در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را به‌طور عمودی و افقی توضیح می‌دهیم

ساحت زیستی بدنی و رابطه آن با زیر نظام برنامه درسی و نیز رابطه آن دو با تعقل و تفکر با ذکر مثال در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را به‌طور عمودی و افقی توضیح می‌دهیم

چهارشنبه 22 اکتبر 2025 :: ساعت 04:56 ق.ظ

«باسمه تعالی» موضوع بحث:«ساحت زیستی بدنی و رابطه آن با زیر نظام برنامه درسی و نیز رابطه آن دو با تعقل و تفکر با ذکر مثال در سند تحول بنیادین…

بررسی ترکیبی رابطه‌ی ساحت دینی،عبادی واخلاقی با زیرنظام برنامه درسی وهردو آن ،در ارتباط با تعقل و تفکر درسند تحول بنیادین آموزش وپرورش به صورت عمودی و افقی با مثال کاربردی در میدان مدرسه وکلاس درس

بررسی ترکیبی رابطه‌ی ساحت دینی،عبادی واخلاقی با زیرنظام برنامه درسی وهردو آن ،در ارتباط با تعقل و تفکر درسند تحول بنیادین آموزش وپرورش به صورت عمودی و افقی با مثال کاربردی در میدان مدرسه وکلاس درس

چهارشنبه 22 اکتبر 2025 :: ساعت 04:34 ق.ظ

«باسمه تعالی»  موضوع بحث:بررسی ترکیبی رابطه‌ی ساحت دینی،عبادی واخلاقی با زیرنظام برنامه درسی وهردو آن ،در ارتباط با تعقل و تفکر درسند تحول بنیادین آموزش وپرورش به صورت عمودی و…

مولفه‌های پنج‌گانه مطروحه (تفکر وتعقل ،ایمان ،علم، عمل واخلاق) در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

مولفه‌های پنج‌گانه مطروحه (تفکر وتعقل ،ایمان ،علم، عمل واخلاق) در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

چهارشنبه 22 اکتبر 2025 :: ساعت 04:00 ق.ظ

«باسمه تعالی» مولفه‌های پنج‌گانه مطروحه (تفکر وتعقل ،ایمان ،علم، عمل واخلاق) در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش: تهیه وتنظیم:دکتر محمد بنائیان سفید. این پنج مولفه ،چارچوب اصلی برای تربیت…